Friday, March 7, 2008

stendırd purosicır

şimdi bu iki kelimenin ayrı ayrı muhtekulade anlamları olsa bile, biraraya geldiklerinde aslında hepimizin senelerdir bildiği "bürokratik bir takım engeller"den başka bir anlamı yoktur. uçuş kontrol teknik mühendisiysen belki stendırd purosicır hayati önem taşıyabilir, en ufak bir vidanın bile nasıl takılması gerektiği talimatnamede bellidir. bunu yanlış takarsan kokpit ön camının 4000 ft irtifada havaya uçabileceğini, bu yüzden oluşan hava akımıyla kaptan pilotun uçağın dışına vakümleneceğini bilir ona göre davranabilirsin.

ama be kardeşim, dandirikten bir başvuru işlemini sen standarda uygun olsun diye kasıp yapamazsan, alır ben o SP belgesini senin kafanda bir güzel parçalarım. o kadar paralar yatırılmış, otel rezervasyonları karşı taraf tarafından halledilmiş, 3 cihandan bir takım insanlar benim katılım durumumu onaylamış iken sen tutup hala A noktasından B noktasına gidişi araya C noktasının konsolosluğunu koyarak yapmaya çalışırsan.. ben artık sana ne diyebilirim? bir noktada artık sözler uçar, brutalizm baki kalır. bir sonraki postum korkarım ki: "korpırıt şirketlerde cinnet nasıl geçirilir? bir tekmeyle kaç kişi etkisiz hale getirilir?" olabilir.
sizi uyarıyorum sayın telefonlarıma-çıkmayan-kadın,
with best regards,
kip.

No comments: